Naładuj swoje baterie po treningu SUP

2017-04-26
Naładuj swoje baterie po treningu SUP
Deska SUP Aqua Marina
Zapewne doświadczyłeś już udowodnionych korzyści zdrowotnych wynikających z pływania na desce SUP. Ale czy wiesz jak ważne jest odpowiednie żywienie przed lub po treningu?

Żywienie trening SUP Właściwy posiłek przed treningiem zaspokaja zapotrzebowanie energetyczne organizmu podczas intensywnego wiosłowania. Warto spożyć posiłek bogaty w składniki odżywcze 30 do 60 minut zanim wejdziesz na SUP`a. Poniżej kilka przykładów wartościowych produktów:

Posiłek treningowy SUP
Deska SUP Aqua Marina

Zacznij od kilku ćwiczeń rozgrzewających organizm za nim zaczniesz wiosłować. Prawidłowe rozciąganie zapobiegnie urazom.


Deska SUP Aqua Marina

Ty i Twoja deska SUP - sprawdźcie granice swoich możliwości w 60 minutowym treningu. Doświadczysz kompleksowego treningu całego ciała. Stój prosto i upewnij się, że dobrze trzymasz równowagę. Twoje nogi będą w ciągłym napięciu gdy jesteś w ruchu.


Deska SUP Aqua Marina

Po ciężkim treningu właściwy posiłek jest równie ważny. Organizm potrzebuje odpowiedniej porcji węglowodanów do regeneracji i naprawy mięśni. Poniżej kilka przykładów wartościowych produktów:


odżywianie po treningu SUP
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel